Publicat azi: 29.08.2025

Referat achiziție ecran LED

Achiziție directă:

Având în vedere misiunea și obiectivele Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Țara Silvaniei:

– inventarirerea tuturor resurselor materiale şi spirituale, naturale, culturale, istorice şi sociale ale judeţului Sălaj și antrenarea acestora în procese de planificare şi dezvoltare strategică, teritorială şi sectorială, cu precădere în sectorul turismului;

– creşterea gradului de atractivitate teritorială pe plan judeţean, naţional şi internaţional prin antrenarea tuturor resurselor materiale şi spirituale, naturale, culturale, istorice şi sociale ale judeţului Sălaj în procese de marketing teritorial şi dezvoltarea de proiecte sectoriale specifice;

– necesitatea lansării aplicației „Sălaj: Țara Silvaniei” dedicată promovării județului Sălaj;

Intenționăm achiziționarea unui – ecran LED cu pixel pitch P2.5, dotat cu protecție GOB, precum și a echipamentelor asociate (cabinete LED, procesoare Novastar TB6 și TB5).

Specificații tehnice minime necesare:

  1. Novastar TB6
  2. Novastar TB5

Ambele procesoare trebuie să îndeplinească următoarele:

Montajul se va realiza astfel:

– LATIME ECRAN CENTRAL (W):3840 mm, INALTIME :1920 mm, REZOLUTIE ecran central 3840mm/1920mm

– FÂȘIE stânga/dreapta – 640mm/2880mm- 256 pixeli/1152 pixeli

Totodată, oferta trebuie să cuprindă: transport, montaj, punerea în funcțiune, perioada de service și garanție, timpul necesar de livrare și montaj.

Cod CPV 38653400-1 – Ecrane pentru proiecții

Valoare estimată: 75.000 lei + TVA.

Oferta se va trimite pe adresa de mail: tarasilvaniei@gmail.com, până cel târziu în data de 02 septembrie 2025, ora 12.00. Ofertantul desemnat câștigător va primi notificare pe email pentru a publica în catalogul SICAP oferta.

Mai multe informații se pot obține pe mail la adresa: tarasilvaniei@gmail.com, sau la telefon:  0740080030

 

Publicat azi: 23.07.2025

REFERAT

Achiziții directe:

Având în vedere obiectivele Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Țara Silvaniei constituită pe durată nedeterminată prin asocierea Județului Sălaj și a unităților administrativ teritoriale membre, conform cu statutul asociației, care cuprinde și:

– valorizarea produselor turistice locale în concepte unitare şi dezvoltarea de noi produse şi concepte, prin promovare adecvată, instrumente şi mijloace specifice, pe plan judeţean, naţional şi internaţional în concordanţă cu proiecte deja demarate, cu strategii şi planuri de dezvoltare locală, iniţiate de autorităţi ale administraţiei publice locale şi judeţene şi instituţii publice, în cadrul şi în relaţie cu: organisme/târguri/expoziţii/manifestări de profil pe plan local, naţional şi internaţional;

Tip de contract:

Contract de achiziționare de servicii artistice pentru organizarea evenimentului: Guruslău 2025 – Comemorarea victoriei de la Guruslău, care se va desfășura în data de 3 august 2025, la Monumentul lui Mihai Viteazul din localitatea Guruslău. Evenimentul „Comemorarea victoriei de la Guruslău” este o manifestare culturală de tip festival istoric, desfășurată într-o singură zi, dedicată atât comunității locale, cât și turiștilor interesați de istoria și identitatea culturală a regiunii. Menționăm că în cadrul evenimentului va fi o tabără medievală de reconstituire istorică, unde actori costumați vor recrea atmosfera unei garnizoane medievale, cu prezentarea corturilor, armelor, obiceiurilor și interacțiuni tematice pentru publicul de toate vârstele.

Necesar prestator: 

  1. Susținerea a minim două concerte cu acces gratuit pentru public – în ziua evenimentului, pentru a valorifica diversitatea gusturilor culturale și a stimula participarea transgenerațională.
  2. Atragerea unui număr de minimum 2.000 de participanți (public local și turiști) la eveniment, prin campanii de promovare desfășurate online și prin rețelele instituționale locale, în perioada iunie–august 2025.
  3. La eveniment vor fi minim două concerte live: unul susținut de trupa rock Cargo și un concert de muzică folclorică autentică, menite să atragă un public divers și să întărească componenta artistică a manifestării.
  4. Pentru eveniment prestatorul este obligat să asigure:- Sceno-tehnică: – Sistem audio LAcoustic, format din 6 top&6 Subwoofer- Backline: Monitoare scenă, mixer digital, microfoane, conectică- Ecran Led – minim 6 mp- Lumini: Moving head beam, moving head wash, led par- Foc de artificii cu o durată de 6 min, executat cu articole pirotehnice din categoriile F2-F4- Prezentatori & moderatori
  5. Durata evenimentului: 18.00 – 23.00, în 03 aug. 20205.

Cod si denumire CPV: 92312000-1 Servicii artistice (Rev.2)

Valoare estimată: 120.000 lei + TVA.

Oferta se va trimite pe adresa de mail: tarasilvaniei@gmail.com, până cel târziu în data de 29 iulie 2025, ora 12.00. Ofertantul desemnat câștigător va publica în catalogul SICAP oferta de servicii.

Mai multe informații se pot obține pe mail la adresa: tarasilvaniei@gmail.com, sau la telefon:  0740080030

***********************************************

 

Publicat azi: 29.12.2022

IMPORTANT!

Urmare a solicitării de prelungire a termenului prevăzut pentru depunerea ofertelor în cadrul achiziției directe având ca obiect „Servicii pentru elaborarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Durabilă a Microregiunii Țara Silvaniei” pentru perioada 2022 – 2027, în vederea implementării mecanismului de finanțare (ITI) Investiții Teritoriale Integrate, termenul de depunere se prelungește până în data de 30.12.2022, ora 10:00.

Publicat azi: 21.12.2022

INVITAŢIE DE PARTICIPARE

Având în vedere demararea achiziției directe având ca obiect „Servicii pentru elaborarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Durabilă a Microregiunii Țara Silvaniei” pentru perioada 2022 – 2027, în vederea implementării mecanismului de finanțare (ITI) Investiții Teritoriale Integrate vă rugăm să ne prezentați oferta totală de preț în conformitate cu specificațiile din caietul de sarcini postat mai jos:

Invitatie de participare

Caiet de sarcini

1. Formular 12A – art. 164

2. Formular 12B – art. 165

3. Formular nr.12C- art. 167

4. Formular 12D – art. 59-60

5. Formular-de-oferta

6. Formularul 12J

7. ANEXA 2- Grafic de timp

CÂȘTIGĂTOR: SC NOA MANAGEMENT SOLUTIONS SRL – 251.140 LEI FĂRĂ TVA

 

A.D.I.- I.T.I. Țara Silvaniei
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.